اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

جنجالی‌های هفته| از ساعت ۸۰۰ میلیونی مربی پرسپولیس و ولخرجی برای کارمند استقلال تا عذرخواهی پولی از هواداران به خاطر باخت

در اتفاقات جنجالی این هفته ورزش شاهد ساعت 800 میلیون تومانی مربی پرسپولیس و ولخرجی برای کارمند باشگاه استقلال بودیم و رستوران چهره‌های ورزشی هم بخاطر عدم رعایت قانون حجاب پلمب شد.

جنجالی‌های هفته| از ساعت ۸۰۰ میلیونی مربی پرسپولیس و ولخرجی برای کارمند استقلال تا عذرخواهی پولی از هواداران به خاطر باخت

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اتفاقات جنجالی این هفته ورزش را باهم مرور می‌کنیم؛

کارمند استقلال؛ ولخرجی نمونه!

حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد:  اینکه گفته می‌شود کارمند باشگاه راننده در اختیار داشته و یک تیم فوتبال برای یک وعده ناهار ۷۰ پرس غذا دریافت می‌کنند، اتفاق خوبی نیست. مدیران باید هزینه‌ها را کم کنند. برخی اوقات اسراف‌های صورت گرفته باعث می‌شود مشکلات و حاشیه‌ها ایجاد شود. »حرف های جناب وزیر کاملا درست است ولی یکی از مهم ترین دلایلی که کارمند باشگاه استقلال ولخرج نمونه می شود شاید همین عدم نظارت کافی بر پولی بوده که وارد باشگاه شده است.

ساعت ۸۰۰ میلیونی در دست مربی پرسپولیس!

یکی از نکته‌های دربی صدم پایتخت، استفاده گل‌محمدی از ساعت رولکس بود. او که عموما از ساعت‌های هوشمند استفاده می‌کند، برای این دیدار از ساعت گران قیمت رولکس استفاده کرد که این تصویر توسط یک عکاس باسابقه ورزشی ثبت شد و بعد از آن کاربران فضای مجازی با جستجو در اینترنت نمونه این ساعت را پیدا کردند و مدعی شدند،  قیمت این ساعت در سایت های جهانی ۱۵.۹۰۰ دلار عنوان شده که با حساب دلار ۵۱ هزار تومان، قیمت این ساعت ۸۱۰ میلیون تومان برآورد شده است.

پلمب رستوران‌های چهره‌های مشهور 

از جمله واحد‌های صنفی و رستوران‌هایی که در روزهای اخیر در پی کشف حجاب تذکر و اخطار پلمب گرفته است می توان به رستوران‌ معروف تنفوراور مربوط به علی دایی در کامرانیه اشاره کرد؛ همچنین رستوران نامبر۶ متعلق به بستگان درجه یک کریم باقری، رستوران هیچ مربوط به بهاره رهنما، رستوران باب البحر مربوط به علیرضا منصوریان، کافه لوتک و رستوران کساب محمد رضا گلزار، از جمله واحدهای صنفی هستند که به علت کشف حجاب اخطار پلمب برای آنها صادر شده است.

 سیستم VAR در مسابقات جام رمضان شهر بندرکنگ، استان هرمزگان!

در حالی که هنوز مشخص نیست فصل آینده در لیگ برتر فوتبال کشور از تکنولوژی کمک داور ویدئویی استفاده خواهد شد یا نه اما در مسابقات جام رمضان شهر بندرکنگ در استان هرمزگان سیستم var به خوبی اجرا شده است! فیلم زیر نحوه استفاده از این تکنولوژی را در جریان مسابقه نشان می دهد.

عذرخواهی از هواداران بخاطر شکست

 بازیکنان تاتنهام در بیانیه ای ضمن عذرخواهی از هواداران تیم خود بابت شکست 6 بر یک در زمین نیوکاسل یونایتد، اعلام کرده اند که پول بلیت هواداران این تیم لندنی که از نزدیک شاهد باخت این تیم در نیوکاسل بودند را پس خواهند داد، هرچند می دانند این عمل هم چیزی را عوض نخواهد کرد.  آنها همچنین در بیانیه خود اظهار داشته اند که تمام تلاششان را برای بازگشت به جمع چهار تیم برتر لیگ انگلیس انجام خواهند داد. تاتنهام در حال حاضر با 53 امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارد و در مسابقه بعدی خود در لیگ برتر، پنجشنبه از ساعت 22:45 میزبان منچستریونایتد است.

سرمربی میهمان تشویق شد، سرمربی میزبان هو!

بعد از شکست یک بر صفر نفت مسجدسلیمان مقابل فولاد خوزستان دو باشگاه نسبت به هم موضع گیری های تندی کردند.  البته باشگاه نفت مسجدسلیمان  که با این شکست یک گام دیگر به سقوط نزدیک شد، مدعی بود که پناتی مسلم این تیم را داور نگرفته است. حتی یکی از عوامل تیم در نشست خبری گفت فولادی ها طوری خوشحالی می کردند که انگار قهرمان لیگ شده اند! مدیر رسانه ای فولاد هم گفت خوشحالی ما بخاطر هواداران مان است و از خوشحالی آنها خوشحالیم!

اما یک نکته جالب در این بیانیه نویسی ها دیده شد و نفت مسجدسلیمان در آخرین بیانیه خود در مورد آن مسابقه جنجالی نوشت:« تشویق و حمایت تماشاگران و هواداران نجیب فولادی و خوزستانی نشانگر جایگاه ویژه ابراهیم اشکش در بین مردم خوزستان است که همین کافیست تا این تشویق ها را با شعارهایی که هفته هاست میزبان فولاد آرنا شده و با هو کردن سرمربی تیمشان همراه میشوند مقایسه کنند.»

بدهی میلیاردی پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس هم بدهکاری سنگینی به اداره مالیات دارد. رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس می‌گوید: «بدهی مالیاتی پرسپولیس تا 79 میلیارد تومان رسیده که 20 میلیارد آن را پرداخت کردیم. یکسری فکر می‌کنند بانک مرکزی صبح به صبح چندتا گونیِ اسکناس به ما می‌دهد تا با طلبکاران‌مان تسویه کنیم.انقدر باید از این دادگاه به آن دادگاه برویم که مجال فکر کردن نداریم.» 

یک جایزه عجیب ولی ارزشمند!

در مسابقات فوتسال بابل به تیم قهرمان یک راس گاو اهدا شد و تیم نایب قهرمان هم یک راس گوسفند دریافت کرد. اگرچه این جایزه در دنیای ورزش خیلی عجیب است اما به نظر می رسد جایزه بسیار ارزشمند و کاربردی است بخصوص با این قیمتی که گوشت گاو و گوسفند پیدا کرده است!

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول